Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE - REMONT SEKRETARIATU

Publiczna Szkoła Podstawowa w Dąbrówce                                    Dąbrówka, 21.10.2020  

ul. Starogardzka 47

83-212 Bobowo

Tel. 585621727                                             

ZAPYTANIE OFERTOWE

                        Proszę o przedstawienie oferty na :

Remont sekretariatu w zakresie:

-      Usunięcie tapety ze ścian i sufitu (powierzchnia ścian ok.45 m² + sufit 20 m²)

-      Demontaż paneli podłogowych drewnopodobnych – powierzchnia 20 m².

-      Założenie ogrzewania podłogowego na części pomieszczenia o powierzchni 12 m².

-      Wylanie posadzki.

-      Wygładzenie ścian i sufitu  i ich malowanie (powierzchnia ścian ok.45 m² + sufit 20 m²)

-      Położenie podłogi (kafelki ) na całej powierzchni sekretariatu (20 m²).

Proszę o łączną wycenę materiałów i robocizny. Miejsce wykonania robót :

Dąbrówka, ul. Starogardzka 47, 83-212 Bobowo

 Termin wykonania robót do 15 grudnia 2020r.

Płatność – przelew 14 dni po wykonaniu robót.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu ofertowym mogą brać udział tylko podmioty, które w liście kodów prowadzonej działalności gospodarczej mają wpisany kod PKD obejmujący wykonywanie usług wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym oraz złożyły ofertę w przewidzianym, nieprzekraczalnym terminie: do 29 października 2020 do godziny 12:00.  Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

Oferty mogą zostać przesłane listem, pocztą kurierską lub złożone osobiście u wystawcy zapytania ofertowego w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrówce, ul. Starogardzka 47.

 

 

 

KRYTERIA OCENY OFERTY

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

1

Cena zamówienia netto

90%

2

Okres gwarancji

10%

 

Opis sposobu przyznania punktacji:

Ocenie punktowej podlegać będą tylko oferty złożone we wskazanym w zapytaniu ofertowym terminie oraz odpowiadające treści zapytania ofertowego oraz złożone przez oferenta, który spełnia warunki określone w zapytaniu ofertowym.

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt (100% = 100 pkt)

a) Punkty za kryterium „Cena zamówienia netto” zostaną obliczone wg. następującego wzoru:

Cena oferty najtańszej

----------------------------- x 90 = ilość punktów

Cena oferty badanej

b) Punkty za kryterium „Okres gwarancji” zostaną obliczone wg. następującego wzoru:

Czas trwania gwarancji (liczba miesięcy) oferty badanej

--------------------------------------------------------------------- x 10 = ilość punktów

Najdłuższy czas trwania gwarancji (liczba miesięcy)

Ilości punktów za poszczególne kryteria zostaną zsumowane i będą stanowić końcową ocenę oferty.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę. Punkty będą naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku jeżeli oferenci uzyskają tę samą liczbę punktów, wyżej w rankingu będzie ten podmiot, który wskazał niższą cenę bądź koszt. W przypadku braku możliwości wskazania zwycięskiej oferty postępowanie ofertowe zostanie powtórzone, po uprzednim wezwaniu oferentów, którzy uzyskali taką samą punktację oraz wskazali taką samą wartość dla ceny bądź kosztu, do złożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

 

TERMIN OTWARCIA OFERT

Oferty złożone przez oferentów zostaną otwarte w dniu 29 października 2020 o godzinie 12:30 w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrówce, ul. Hermanowska.

Z uwagi na trwającą pandemię otwarcie ofert odbędzie się bez udziału oferentów, mogą oni jednak uczestniczyć w czynnościach online poprzez platformę TEAMS.

Rozstrzygnięcie zostanie umieszczone na stronie BIP Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrówce. Z wybranym oferentem skontaktujemy się telefonicznie.

 

 

Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

  • dane identyfikujące oferenta, tj. zawierać pełną nazwę wystawcy oferty (np. zostać opatrzone pieczęcią,  itp.);
  • datę sporządzenia dokumentu oraz podpis oferenta lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu.
  • opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym (opis) przedmiotu zamówienia  lub warianty)
  • wartość oferty brutto, wartość podatku VAT,
  • wartość oferty netto,
  • termin realizacji zamówienia zgodny co najmniej z terminem wskazanym w zapytaniu ofertowym,
  • termin ważności oferty zgodny co najmniej z terminem realizacji zamówienia wskazanym w zapytaniu ofertowym,
  • inne nie wymienione powyżej elementy, które wpływają na prawidłowe dokonanie oceny oferty.

Przedkładane oferty muszą odpowiadać treści zapytania ofertowego. Ponadto wskazane jest, by oferta zawierała inne dodatkowe informacje, np. warunki płatności, możliwe do uzyskania upusty, wymagania dotyczące konserwacji wykonanych podłóg, kosztorys ofertowy, itp.

SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA – 10 000 – 12 000zł.

W przypadku braku ofert w założonym budżecie postępowanie ofertowe może zostać anulowane lub  może zostać zmniejszony zakres prac.

 Z poważaniem

Anna Kalinowska

dyrektor szkoły

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.10.2020
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Anna Kalinowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 października 2020 14:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Kalinowska
Ilość wyświetleń: 305
21 października 2020 14:49 (Anna Kalinowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)